Adik punya Pouch...

Salam...

Huhu...
Dua hari lepas baru siapkan order Adik a.k.a Angah (walaupun dia anak ke-2 dr 6 beradik dan dh berusia 25 tahun, saya masih panggil dia Adik)...

Adik nk sesuatu yang berfungsi sebagai wallet, tak berzip, dan cukup2 muat note RM50.
Designnya nak simple dan ada perkataan "LOVE" sebijik dgn tissue holder yg saya buat baru2 ini...

Maka terhasillah ini....

Tempahan dari adik tersayang...

Tak tau la nak panggil apa ni. Dompet ke, pouch ke, tak tau la...
Saya kurang tau term fesyen2 ni...

Kaler ni adik pilih sendiri selepas selongkar kotak felt saya yg comel tu...
Sesuka hati jer...


Untuk tujuan pameran. RM50 will not be included.

Ha... muat2 je note RM50 tu...
Pandai tak saya...
Huhuhu...

Adik nak pouch ni khas utk duit kertas yang besar2 sahaja.
Sebab dia malas nk buka2 wallet time nk byr petrol...
La... Tu je ke fungsinya...
Suka hati kau la labu...
Asalkan kau bahagia...

Tiba-tiba Anis, adik bongsu saya diselubungi api cemburu...
Dia pn nak gak...
Nak yg sama ngn Angah (adik beradik lain panggil Adik sbg Angah)...

Okey2...
Nanti Kaklong buatkan, tapi kene kecik sket sbb Anis kan kecik lagi...
Pujuk la konon, padahal kedekut kain...
Dan tak semena2 Anas (abg kpd Anis) pun nk juga...

Alamak, ni pening ni...
Wallet utk budak lelaki camne plk designnya...
Takkan nk bunga2 or love pulak kot...

Fikir-fikir.....

Wassalam....


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama