01/10/2010

Keychain for Boys

Salam...

Wah, panas betul harini...
Patut la... Matahari punya lah terik....



Nak minta pendapat korang boley tak...
Biasanya kan saya wat keychain dan HP strap yg comel2 dan khasnya untuk golongan perempuan...
Saya nak sangat buat keychain utk lelaki, tapi tak tau biasanya lelaki suka apa...

Jadi nk minta pendapat anda semua yg comey2 ni, biasanya keychain atau HP strap bentuk apa yg remaja lelaki suka...
Terima kasih byk2...

2 comments:

  1. saya rasa bentuk baju sukan bola, bentuk bola sepak, ragbi, dan alatan sukan yang lain. Bentuk-bentuk yang unik yang orang lain rasa biasa je.
    Hehe..tu berdasarkan pemerhatian kasar je.tak tanya lagi kat diorang sendiri :D

    ReplyDelete
  2. setuju dgn cicakgirls...boys slalu suke jersi, bola, n alat sukan. n mybe akak boley tmbh design kotak rokok,bntuk hp, lighter, bow, keys, dadu...erm...ok x...hehe
    (sbnrnya ade gk boys yg suke imej kartun...cth patric (sponge bob),n skrg femes ngn ben10..)

    ReplyDelete