Borong

Salam...

Dh siap scan n defragment...
Tp AVG kata takde virus pun..
Leh caya ke AVG ni....

Aritu dah siapkan order borong dari sorang ejen...


20 biji semuanya..
Cuma tunggu payment dan bleh trus pos...

Smlm adik saya komplen...
Katanya tak suka tgk blog ni...
Blog ni tak nampak mcm saya...
Sebab pink sangat tak sesuai dgn karakter saya...

Iyo la..
Kene henshin lg la nmpak gayanya...

Tgh jalan2 cari idea, tetibe terserempak ngn pakwe saya..
Lalu saya luahkan masalah yg terbuku di hati ini..
Dan dia telah memberikan satu cadangan header yg sangat menarik...
Saya sangat gembira lalu terus menerima lamaran tersebut...
Dengan syarat dia kene la jadi model, baru gempaq!

Huhuhu...
Dengan paksarela dia bersetuju lalu memegang papan "Welcome" dengan muka yg tak ikhlas...
Tak caya tgk header saya kat atas tu..

Huhuhu...
Wassalam...

1 Ulasan

  1. akak bleh x pm harga sebab saya nak ambik banyak.. *serius buyer*

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama