Mini Straps 11 Beradik...

Salam...

Design terbaru kali ni tersangat la simplenya...
Dan harap2 takde siapa nk tiru...
Saya wat mini strap dan mm suka sgt mende2 cenggini....

HOROSKOP MINI STRAP
Cute kan....
Tapi awat tgh2 tu rompong....
Bukan tertinggal...
Dah wat dah dah pun sign tu....

Ni la sign yg takde dlm 12 horoskop tu...
Tak silap saya ni simbol VIRGO kot...
Walaupun jahitan dah MANTOP....
TAPI....

Bla diterbalikkan jadi gini...
So saya takmo amik risiko jual sign ni....

Korang yg berbintang Virgo, sorry byk2...
Sy takleh jual sign ni...
Nanti sy cari idea laen utk korang ek...

Wassalam....


Previous
Next Post »

4 comments

Write comments
AnisSensuous
AUTHOR
5 November 2010 at 12:52 delete

Haahlaa.. sebelum ni tak pernah2 perasan pun. Macam takde sign lain diorang nak buat kan, kak. Eeei..geram3.

Reply
avatar
5 November 2010 at 20:31 delete

Tau takpe...
Sentap gak nmpak ni.
Kene hati2 kan...

Reply
avatar
20 May 2011 at 09:52 delete

o....tak penah prasan..walaupun sy bintang virgo...

Reply
avatar
23 May 2011 at 12:08 delete

Sy pun baru pasan masa brg2 tgh berterabur.. Rasa x sedap ati plk nk jualkan.. :(

Reply
avatar