My Mini Workshop

Salam...

Tau tak, saya dah kemas2 bilik kosong (yang sebenarnya tak kosong dan dijadikan stor kedua sbb stor yg sebenar dah penuh), dan dah sediakan satu sudut utk menjahit..
Sebelum ni saya menjahit kat ruang tamu dpn TV, tapi nampak gayanya ibu tercinta agak kurang senang dengan kehadiran saya serta barang2 kesayangan saya, menyebabkan saya membawa diri ke store... 

Haha.. Cam sedih la plk...

Kemas punya kemas, jadi la ini...


 Huhu.. 
Meja tu saya kidnap dari sekolah depan umah ni (tipu. Saya jumpa kat dlm stor..)
Cupboard tu saya kidnap yg ayah punya sbb cupboard tu kosong je...
Box biru tu adalah box yg saya bawa pi depan TV sambil menjahit..
Barang2 laen tu, saya yg punya tau.. Bukan Ahmad Albab yg punya...

Jom kita zoom in....

 Alamak, gambo tak clear...
Okey, buku biru tu adalah buku nk jot down tempahan dan conteng2...
Container lain tu utk letak benang, buttons kain perca, templates dan stationary...
Sila abaikan "Blackberri" saya tu..
Haha...


 Atas cupboard tu pula container tempat isi macam2 juga...
Dlm cupboard saya letakkan felt yg dh dibuka...
Felt yg masih dlm pack, tersimpan kat bawah katil...
Dah abes ni nnti baru buka yg baru...
Huhu...

And CRAFT I'VE MADE THESE DAYS....


Order dari ejen gak ni...

P/S: Nampaknya kualiti gambar dah makin OK...
Chaiyuk!!!!

Wassalam...

2 Ulasan

  1. jeles sy akak ade craft corner, sy pn asik buat dpn tb.. mak asik pandang daring je, sbb sy xstudy..

    BalasPadam
  2. Huhuhu...
    Same la..
    Ibu tak cam tak suka je tgk kan...Wat kat bilik ada privacy sket...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama