14/11/2010

Tempat Display Keychain yang Gembira...

Salam....

Hm...
Mini wokshop dah berjaya di set upkan comel2...
2nd prob is tempat display keychain...
Nape nk tempat display keychain...
Sebabnya, senang nk amik gambar...
Maklum la, saya ni mana pandai amik gambo....

Mula2 igt nk paku kat dinding je (saya duk umah papan..)
Tp cam tak cun je la memaku dinding..
Pkir punya pkir, ternampak la sesuatu yg hodoh, lalu saya culik dgn rakusnya, terus bawa ke workshop...


 Inilah objek hodoh itu...
Sekeping papan lapis (kot..)
Kat dalam gambar nmpak cun la plk...

Lalu saya membalutnya dengan kertas pembalut hadiah yg saya beli 2 tahun lepas...

Mangsa kejadian....

Lepas balut, saya pun pakukannya dengan paku la kan, ape lagi..
Huhu..
PAstu nampak annoying la pulak biri2 tu semua pandang saya...
Lalu saya terjumpa manila kad, dan balut kat bahagian bawahnya supaya biri2 tersebut tak dapat melihat saya lagi...

Maka jadilah ini....


Tempat Display Keychain yg Gembira...

Tak sabar dah ni nk display keychain ni...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment