19/12/2010

Hari 1: Minggu 1

Salam...


JUmaat lepas adalah hari pertama saya buka tapak kat Benteng tu...
Perasaan: Takot, Nervous, Blur.....
Cuaca: HUJAN!!!
Kepadatan pengunjung: Hampir tiada...


T_T... Sedih betul....


TApi itu belom cukup sedih...
PAling sedih ialah rupa tapak jualan saya tu...
Sedey dan Memalukan la jugak...


Tapak tu seluas 8x12 kaki...
Kelengkapan saya cuma sebuah meja dan stand...
Sangat2 kosong sampai orang MPK pun sound suruh tambah barang, baru meriah...
Rasa nak nangis je kene sound gitu....


En. Am (PIC) pun tanya, "Ni je ke.."
Waaaaaa...... Jerit kuat2 dalam hati...
TApi depan orang berlagak cool...
T_T...


Hujan sepanjang malam..
Walaupun hujan tak lebat, tapi tak henti2 sejak petang...
DAlam pukul 8 tu dah rasa nak tutup je tapak tu...
Tapi mengingatkan sewa RM40 sehari.... kena teruskan juga dengan paksa-rela...
T_T......


Ni semua korang punya pasal...
Awat tak hantar barang.... 
Dah sunyi sepi je tapak saya ni....
(Tetibe je salahkan orang laen...)


Jualan pada hari pertama: RM12.00


Waaaaa... Camne nak bayar sewa!


Wassalam....

3 comments:

  1. Mekasih...
    Mcm nk putus asa jer..
    Tapi bila pkir balik, kene teruskan jugak...

    ReplyDelete
  2. berapa sewa situ?
    akak ada jugak brg2 biz ..tp bukan handmade. kang pelik lak kalo nk suh meriahkan gerai asma

    ReplyDelete