handmade felt craft supplies Malaysia

05/12/2010

Terharu Tahap Alien...

Salam...




Macam ni la muka saya malam tadi...
Bila terjah ke blog ALIENELLIZ

Kenapa teruk sgt rupa saya ni..
Sebabnya saya telah ternampak satu objek yg wat saya terkedu selama 5 minit...
Macam dah ternampak mata medusa gayanya...

Huhu...
Pembayang:
Objek tu berada di sebelah kanan blog tersebut
Berbentuk empat segi sama...
Dia bergerak2 tapi statik di satu tempat..
Dan ia ada kene mengena dgn saya...
Apakah itu...

Itu adalah banner yang bila ditekan dengan kuat, ia akan terus melompat ke blog saya ini...
Apakah hadiah yg lebih istimewa dari ini...
Seriusly, saya menangis malam tadi...
Dah ler petang menangis gara2 penculik durjana..
Malam pula menangis gara2 terharu dgn keihklasan Ell mempromosikan blog yg tak seberapa ini...

Untuk pengetahuan korang, saya tak minta pun Ell tampal banner tu kat situ..
Apa lagi membayar sewa ruang iklan tersebut..
Dan banner tu bukan saya yang buat...
Mana la saya reti buat banner gerak2 camtu...
Ell yg buatkannya sendiri TANPA PENGETAHUAN SAYA...
Dah la besar, cantik pulak tu banner tu...
Sungguh mengasyikkan...
Wooo...woo..wooo....

Saya tak tau nak kata apa...
Dan tak tau sejak bila banner comey tu berada di sana...

Terima kasih byk2 Ell...
Saya tak tau nak kata apa...
Saya gembira yg teramat sangat..
Lebih gembira dari dapat kek time besday...
Apa lagi banner gerak2 yg jadi idaman saya sejak dulu lagi...
Wah.. tak tertahan la air mata ni...
T_T

Saya mendoakan Allah mempermudahkan segala urusan Ell dan memperkenankan doanya...
Berdoa je la yg mampu saya buat..
Tapi kalo Ell perlukan apa2 dari saya, jgn segan2 bgtau k..
Kalo mampu, saya akan usahakan...


Sebelum bersurai, sila tekan banner kat bawah ni sama2...
1...2...3!
Iyah!





Wassalam....




No comments:

Post a Comment