Felt is Available utk Org Kuantan...

SAlam....

Ha... Betul ke...
Saya dah potongkan felt tu ke saiz 25x 25 (sbb slama ni slalu jumpa saiz tu kat pasaran; dan juga beli saiz tu secara online)...

Camne ni... rasa rugi la pulak...
Hmmm....

Pagi td pi kedai, potong2...
Pastu bos suruh msuk keja...
Malam sambng potong pulak...

Seriously, saya sangat penat...
Walaupun org tak paham nape penat; to mmg penat sgt2...

Nak2 bila buat design baru and at the same time nk kejar siapkan order...
Dun worry k...
Order2 tu semua always on track, cuma idop sy ni kucar kacir sket...
Kepada sesiapa yg rasa cam dh lama order tapi tak siap2 tu; sila inform saya yer...
Mana la tau tercicir oder, tak pun dh siap tp tak pasan belom pos...

Dan kpd korg yg penah order dan penah beli produk saya, kalo ada apa2 kritikan, komen, tak puas ati atau apa2 aduan sila kemukakan via email...
Contohnya mcm benang dah tanggal ke, luntur warna ke, HP strap tu dah patah ke, tak muat ke, design tak cantik atau tak sama cam yg korang nak, jgn segan2 emailkan je kat saya....

Tak puas hati bole pulangkan tau, nnti sy ganti ngn yg lain...
Sbb sy serously nk improve apa2 yg tak ok...
Sbb saya nampak hasil yg dh siap, tp dari segi ketahanan tak boleh pasti sbb dh bertukar tangan kan...
Ingat tau, jgn segan2 ngn saya ek...
Saya ni baek, muka je garang.. (Ceh, tetiba jer..)

Ok, nak sambung jahit...
Esok (InsyaAllah) saya akan upload gambar felt yg dh siap dipotong tu...
Orang Kuantan yg kehabisan stok felt, yg urgent nak guna tiba2, mai la jumpa saya..
Stok byk ni...
Xde la byk mana, cuma beli lebih sket...

Ok..

Wassalam....

3 Ulasan

  1. felt..agak2 kat sarawak kekgi ada felt jugak tak...

    BalasPadam
  2. Ntah la...
    Tp sy beli wool felt selama ni dr Sarawak...

    Tp Sarawak besar kan..
    Bw la, mana tau x jumpe ke nnti...

    BalasPadam
  3. su..
    kt sarawak 2 kdai mna ek.?blh kngsi kn x.?email kn ek..
    fnhcraftcollection@yahoo.com

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama