Kaler2 Felt yg Available....

Salam...

Felt dah masuk kedai dah sejak minggu lepas dan saya jual saiz 25x23cm...
Felt jenis polyester
Harga RM1.50 sekeping

Ni la kaler2 yg available...

 Under cahaya biasa2....

Yg ni ada flash...

Minta maaf kat korg suma...
Saya belom sempat potong n wat kod warna...
Saya akan buat secepat mungkin...

Cuma skrg ni ada bulk order kene siapkan Ahad ni...
Semalam pun tak buka kat Midtown Esplanande...
Dan notis benti keje tak dapat approval...

Idop sgt tunggang langgang...

Tau tak, baru tadi bos saya cakap kalo x dpt staff, nnti dia nak tutup la kedai ni..
Sbb dia x daya nk jaga...
Staff pun slalu je datang n pergi n xnk permanent...

Tetiba saya rasa macam saya la org yg bersalah tu...
Bos pun bukan jenis mudah percayakan org...
Dan kalo takde staff minta saya tunggu dlm sebulan lagi...

TIDAK!
Saya nak cepat dan saya rindu nk golek2...
Sejak keja n bisnes dlm masa yg sama, takde masa nk golek2 (yg merupakan hobi kedua saya selepas crafting)
Dan tak larat dh nak delay order, padahal customer dah byr..
Idopku diselubungi rasa bersalah...
T_T

Eh, apa la cakap byk je tau...
Cuma nk post gambar felt jer...

Wassalam....



10 Ulasan

  1. hoho...bizi sangat pun tak best jugak kan life...

    BalasPadam
  2. Tau takpe...
    Tp kene teruskan juga ngn idop...
    Rosputih pun akan bz gak pasni kan...

    Good Luck, guru muda... ^_^

    BalasPadam
  3. if ambik semua kaler dalam saiz tu (RM1.50) berapa total?

    BalasPadam
  4. Ano: totalnya RM54.00...
    Hmm... Ke nk bg diskaun...

    BalasPadam
  5. Ano: Utk semua 36 kaler ni saya bg RM57.00 termasuk kos penghantaran (pos laju)

    BalasPadam
  6. kak, kain nih xde jual dlm meter ke? kalau 1m brp ek akak amik?

    BalasPadam
  7. Dlm meter akak x jual lagi sbb 1st time ni amik sket dulu, nk tgk kualiti..

    Kalo nk beli dalam meter akak jual harga cam crafter lain = RM16.00 semeter..

    Kalo nk pre-order, bole la... Next week akak order stok lg...

    BalasPadam
  8. Salam, first time buka blog ni.Kat mane Asma dapat stok felt yang banyak2 tuuu.if u dont mind sharing.thanks Asma.

    BalasPadam
  9. salam...akak...law sy na bli kain felt ngan akak boley??

    BalasPadam
  10. Shedalisa: Bole2.. Akak dah upload kod kaler felt yg available.. Bole pilih kaler ape nk... Utk belian 1/4 meter, hrganya rm5.00 sekeping..

    ^_^

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama