Terbengkalai....

Salam...

Blog ni dah terbengkalai...
Malah kedai saya pun dh terbengkalai...

Arini sy dh poskan semua order yg tertangguh...
Saya dah kemas2 kedai... dan dapati kene beli  almari besar dan satu meja tulis dan whiteboard utk tulis order supaya senang nk track....

Lepas ni saya nk kira semua brg consignment dan byr kpd para craftter dlm msa terdekat ni...

Lepas ni juga nk list down semua brg yg wajib disiapkan dalam minggu ni...

Dan fragment2 planning mesti dicantukan supaya nampak perjalanan idop my bisnes pasni....

Mulai hari ni I'm a fulltime crafter n kene pulun siapkan segala2 yg tertangguh,,...
Pasni xde reason lagi utk menangguhkan kerja...
Kerana 18jam sehari adalah milik saya seorang sahaja...
Dan lagi 6 jam utk saya mimpi yg indah2...

Walaupun sangat takot x sempat...
Tapi saya dah lega dah sket...

Mekasih kpd para customer yg memahami...
Dan memaafkan saya yg slalu je lewat siapkan order korang...
Mekasih krn x marah saya...

Setiap teguran dan komen yg korang bagi tu akan saya ingat dan improve supaya masing2 senang hati...

Mekasih, korang... >_<

Wassalam.....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama