Entry Peribadi...

Salam...

Ni ialah pek felt 37 kaler..
Harganya RM60 termasuk kos pos...

Saya masih lagi berada di Kuantan.. 
Pagi tadi saya dah batalkan perjalanan ke sana (tiket pun dah burn).. 
Sorry, bila hati dan meronta2 takmo pergi, saya terpaksa turutkan...
Kalo paksa juga, nanti jadi apa2 saya juga yg regret tak sudah...

Ahad ni baru saya bertolak ke Shah Alam...
Brg utk konvo mmg tak byk yg siap... Cuma 8 biji keychain dan 5 brooches...
2 keychain dah kene rembat.. 
Dan brooches tu seme pun dah kene rembat... 
(Alamak, lupa amik gambo lg)
Nak wat baru, mmg tak larat dah...

Malam semalam saya tak wat ape2 keje pun, cuma baring dlm bilik sambil termenung memandang siling...
Brg2 seme dah packing siap2 nak bertolak keesokan paginya...

Hati sgt gundah gulana, dan badan menggigil macam takot...
Saya betul2 tak faham kenapa perasaan ni macam ni...

CUba juga memikirkan sebab musabab kenapa perasaan ni terbit...

Wassalam...


4 Ulasan

  1. la abis tu tk pi ka shah alam? napa tu?ruginya,tp selalu mcmtu ka,sebelom nak jadi apa2 dpt petanda cmtu?napa asma?

    BalasPadam
  2. Salam...
    Jadi, saya bertolak pagi ni...
    So rancang nk jaga during weekdays..

    NTah la.. Jarang mcm ni.. Biasa kalo rasa camni sy takkan buat apa yg saya dah rancnag sbb takmo menyesal... Tapi kali ni dh janji ngn org..

    Takot gak kalo ada petanda tak baek. Dah ler jauh dari family, jadi apa2 takde org leh tolong.. T__T

    BalasPadam
  3. Fikir yang baik-baik saje ya Asma. Semoga semua selamat dan dipermudahkan.

    BalasPadam
  4. Mekasih kak..
    Saya pun baru je selamat kembali ke Kuantan.. Xde apa2 yg bruk berlaku cuma byk perkara tak menjadi...

    Apepun, Alhamdulillah.. :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama