POLKA DOT RIBBON


Salam...

.................
.................
.................
.................
.................
.................

HAhahahahaahhahaha...
Saya cuba untuk berfantasi untuk entry kali ini....
Namun gagal... (lagi..) T____T (timkaiyaaaa..)

Kenapa ngn kamu ni Asma...
Ke mana perginya Fantasiamu...


Seperti kata Cik Art entry saya dah tak berfantasi seperti dulu...
HUhuhu...


NTah ler...
Maybe saya agak pening kepala nak mengejar rushing order ditambah dengan mood menjahit yg tgh hibernate...
NAmun kugagahi jua menjaet dan update blog ni...
Hadoooooooiiiiiiiii......

Mood... Oh Mood...
Ke mana engkau menghilang....
Pergi bersantai kat REdang gamaknyer...

Ok la...
Berbalik kpd tujuan asal entry ni...
Selain butang, ada lagi brg lain sampai kat umah time saya pi CIAST aritu......

POLKA DOT RIBBON!!


Yg ni jenis grossgrain..
Saiznyer 1cm...
Ada 6 kaler...
Harganya 60sen utk half meter
RM1.20 utk semeter...

JAp.. jap...
Ada lagi....


Ini pun polka dot gak...
Tapi yg ni satin dan kecik sgt....
Saiznya 7mm...
Kecik kan...
Harga 50sen utk half meter
RM1.00 semeter...

Yg ni sesuai utk gantung keychain camni...


Bese guna itam kan...
Pasni nk try polka dot pulak...
Kaler lain OTW...

HUhuhuhu...

Wassalam...

P/S: NApe saya cakap cam nak cepat jer... HUhu..


2 Ulasan

  1. cantiknya polka dot gg ribbon tu...huhu

    *kira duit dalam wallet jap...*

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama