Hi...

Salam...

Arini takde gambar dan adik saya selamat dikahwinkan pada hari Sabtu lepas...
Dan arini baru saya buka email yg tidak dibka sejak seminggu lalu...
Dan seperti yg dijangka, ia memakan masa yang sangat panjang utk mengemaskini dan merekodkan kesemua email2 tersebut...

Terima kasih semua kerana bersabar dgn servis Asma Felt Box sejak bulan lepas...
Say aberdoa semoga mulai hari ini saya akan dapat get on track seperti yg sediakala (dan harap kali ini ia betul2 akan terjadi...)

Ada beberapa hutang lagi yg belom saya jelaskan...
Dan bebrapa order (pending) yg belom saya poskan...
Dan beberapa custom made order yg belom saya jahitkan....

Semua ni tak susah... Cuma ia terlalu bergantung kpd mood saya yg tak menentu...

Dan arini saya nak potong felt yg sampai minggu lepas...
Dan amik pic supply yg sampai bulan lepas dan uploadkan dlm blog ni...

Mood.... where are you... T__T

Wassalam....


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama