handmade felt craft supplies Malaysia

19/12/2011

DIY Felt Cake

Salam...

Sape nak buat kek, tapi takde resepi...
Takyah resepi2... Meh dapatkan tepung kek ni meh...
Seme ada kat dlm ni, cuma perlu bancuh jer....

 Ada kek oren...

Ada kek coklat (my fevret...)

Butter kek pun ada... :D

RM8.00/paket


Jangan terpedaya....!

Ini ialah bukan adunan kek; tetapi DIY Felt Craft Kit...
Dimana anda perlu menjahit felt2 tersebut untuk menghasilkan felt kek...

Tiada oven diperlukan dalam proses penghasilan kek ini...
Dan kek tu kalo korang nak makan pun bole <--(ini adalah tipu.. :D)

Berminat, sila isikan borang pesanan.. :>

Wassalam....

P/S: Sy telah cuba sedaya upaya utntuk tidak memasukkan sebarang perasaan ke dalam entry ini... Tapi nampaknya ada sedikit perasaan gembira di situ... Ya, di tempat ada muka orang tu... 

Sila maafkan saya... :( <---(sekali lg berperasaan....!)


No comments:

Post a Comment