Pop-Up Felt Tissue Cover - LOVE

Salam...

Hello Crafter...
Apakah yg telah berlaku ke atas anda seme?
Nape dh tak update blog?
Tiap kali sy buka dashboard, takde pun crafter2 nk update blog...
Jadi takde blog nk dibaca dan kene cari blog baru...

Dah takde semangat ke?
Jangan la macam tu ek...
Padahal sy sendiri pun tak update kan..
Huhuhu...

Okey....
Dah lama sangat tak update gambar craft saya kan..
Balik2 gambar update craft supplies..
Sebenarnya dah trauma nk post design2 baru...
Serius trauma beb...

Ni saya nak show-off salah satu tissue cover yg saya wat khas pada bulan Februari lepas...
Tissue cover ni saya hadiahkan kpd seseorang sempena befday beliau...
Harap dia suka la... Huhuhu... ^_^




Suka sangat...
Saya paling suka corak2 hati dan ladybug...
Kaler plk suka itam campur ngn apa2 kaler dan guna benang yg menonjol dan tebal...
Sebenarnya sayang sgt nak lepaskan tissue cover ni tapi saya yakin dia akan peliharanya dgn baik...

Huhuhu....

Sila jangan curi design ni yer...
kalo nk minta kebenaran dan link kan ke blog sy tau...
Perah otak gak wat mende ni...

Wassalam...



2 Ulasan

  1. cantik2..baru tengok gambar pun dah jatuh suka.. hehe lagi la kalu dapat... ^_^

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum....cntik design kotak tisu ni...
    maaf la nak taye, kalo order yg ni kan, berape harge ye, sekali postage.???..=)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama