2R: Domo-Kun Felt Phone Casing

Salam...

Selamat Berpuasa utk hari yg ke-2...
Malam tadi rasa mengantok sgt dan berjaya tido awal..
Biasanya saya tido dalam kul 3 @ 4 pagi sbb malam2 baru byk idea n rajin...
Huhuhu....

Dan semalam berjaya menyiapkan projek yg ke-2
Nak tau ape dia?
Teng teng teng...

Domo-Kun Felt Phone Casing

Yay! Berjaya buat 3 pcs...
Saiznya : 3x5inci..
(Sori, saya sendiri pun tak paham kenapa gamabr ni jadi gelap sangat... Maybe tak sesuai backgroud putih kot)

Dari belakang rupa dorang macam ni...

Belakang ada satu butang...
Jadi lepas masukkan phone korang leh selitkan tali tu kat butang...
Jadi ai takkan tergelongsor jatuh dari casing ni...


Ada 2 layer...
Utk pengetahuan semua semua casing yg saya buat adalah 2 layer..
Dan seme produk adalah jahit ngn tangan...
Saya tak guna mesin jahit sebab tak reti guna...

Harga: RM12.00
Posekspress = RM3.00

Berminat, sila isi borang.. Ada 3 pcs je ea...

K, preparing for the 3rd projek...

Wassalam.... 

2 Ulasan

  1. hasil tangan yg unik dn berseni . saya suka tengok :) .. smoga bisness anda berjaya dan mendapat keredhaan kpde ye . chiyok-2 :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Uhh... TIngginya pujian tu.. Mekasih...
      Tapi byk gak hasil yg tak menjadi tapi tak tunjuk kat blog ni.. Malu...
      Hahaha

      Mekasih Cik Kiera... Semoga sukses... >_<

      Padam
Terbaru Lebih lama