LALA : Small Plushie utk Adik

Salam....

Tengok, apa yg adik saya order aritu....


Comelkan.. >_<

Ini ialah watak utama dalam projek tahun akhir adik saya...
Beliau student seni (tak pasti la nama course)
Watak ni namanya Lala...

Actually dh lama dah dia order tapi sbb bz ngn bulk order n kejar deadline, saya terlupa terus...

Pastu dia tanya, dah siap ke belom (nak guna 2 hari lagi)....
Alamak!
Maka saya tergesa2 menyiapkannya malam tu juga dan pos keesokan paginya...
Hohohohoho...

Duration : 4 jam..
Quality: Super Fine

4 jam sebab fully handstitch dan Superfine sebab kan ni adik saya punya... Mesti la nak buat cantek2 punya...
Katanya dia akan display time exhibition Final Year Project...

Huhuhuhuhu..
Suka2!

Hahahaha.. Time buat ni saya belom mandi tau..
Nekad dlm ati, selagi tak siap takleh mandi!

Dan berjaya!
Hooray!!

Kenapa saya hepi sgt?
Erm.. Susah nak cakap...
Maybe sebab Lala ni senyum kat saya sepanjang proses jahitan kot..
Huhuhu....

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama