R4: Felt Phone Pouch versi Anak Ayam

Salam...

Kejap je dah hari ke-4 puasa...
Macam tak rasa pun kan... Huhuhu...

Smlm befday ayah saya tapi takde sorang pun dalam family ingat...
Kul 10 baru Angah igt n ayah pulak takde kat umah time tu...
So kali pertama dalam 10 tahun kebelakangan ni ayah tak dapat kek...
Bese kitorang wat surprise tapi ayah dapat hidu gara2 adik bongsu dan kedua bongsu terlepas cakap (2 tahun lepas ibu yg terlepas cakap.. :<.. )

Rasa cam ralat pulak takde kek kan...
Maybe ayah tertunggu2 surprise apa kitorang wat tahun ni...
Rupenye takde surprise...
Camne ek... Nak ganti kek tu arini ke...
Tapi tak best plk sbb dah lepas... :(

Erm...
Takpe la...
Abaikan tu dulu...
Jom tengok apakah projek ke-4 Ramadhan ni...

Felt Phone Pouch versi Anak Ayam 

Huhuhuhu...
A'ah.. Saya memang suka anak ayam...
Ingat lagi masa kecik2 dulu bila ikot ayah pi pasar mesti nampak org jual anak ayam..
Tapi bukan kaler kuning tau...
Kalerful punyer...

Time tu pelik giler la awat anak ayam ni ada macam2 kaler..
Pastu ayah cakap, "Orang dye."
Tapi saya tak percaya... Saya pikir maybe ni bukan local species punyer...
Tapi sekarang saya dah percaya dah la.. 
Hohoho... 

Ni muka belakang dia....


Ada 2 layer jugak...
Ingat kali ni nak wat 1 layer je tapi rasa cam tak best...
So wat 2 layer jgk la...
Huhuhu...

Saiz = 3x5inci

Harga = RM12
Postage = RM3

Tiba2 rasa seronok pulak dapat making sumthing that I love...
Nak wat byk2 la... >_<

Berminat, sila isi borang ek..

Wassalam....

P/S: Teringat memori silam time kecik2 dulu...

Ayah : Kenapa tak makan jantung ayam ni? (nampak sekeping jantung ayam dalam pinggan time saya nak basuh pinggan lepas makan nasi)
Saya : Taknak la.. Tak sedap...
Ayah : Jantung ayam ni bagus... Bole tampal jantung berlubang...
Saya  : Yeke ayah?!

Mulai hari itu saya mula makan jantung ayam. Mana la tau kan kot2 jantung saya berlubang. Sehinggalah penipuan itu terbongkar ketika belajar subjek biologi kat skolah dulu..... -___-"

8 Ulasan

  1. haha...kompem jantung akak tak berlubang lagi dah...ekekeke

    BalasPadam
  2. teror ayah -- dia tak kasik anak2 membazir...huhuhuuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan...
      Jadi parent kene kreatif, nak2 bila dapat anak yg degil dan suka mempertikai (iaitu saya).. hoho..

      Padam
  3. hahaha comel je ayat Asma... Bleh agak muka akcik dengan muka xbersalah bgth kat si anak mkn jantung ayam bleh tampal jantung berlubang... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu... Betul tu Awin...
      Muka dia time tu mmg sgt2 wisdom.Takde tanda2 bersalah pun.. Huhu...

      Padam
Terbaru Lebih lama