R8: Felt Phone Pouch versi Owl di atas Dahan Nan Rapuh

Salam...

Tak bestnya...
Saya terlekat tulang ikan time makan sahur td...
Tak tau la nak wat camana....
Dah ler puasa ni...Nyucuk2 je...

Last saya terlekat tulang dulu ketika umo dalam 8 tahun...
Skrg dah 20 tahu berlalu dan tak igt daha camna saya handle situasi yg sungguh merumitkan ini... :'(

Tak best! Tak best! Tak best!

Erm...
Nak tak nak kene meneruskan idop jugak...
Sangat tak gembira.. :'(

Dengan nada sedih bercampur takde mood, saya memperkenalkan projek yg ke-7...

Felt HP Pouch versi Owl di atas Dahan Nan Rapuh 

Buat 2 biji...
Ada lagi sebiji tapi belom siap sebab dah boring jahit dahan tu..
Dan menatap kaler merah secara berterusan wat saya rasa cam serabut2 jer...

Ini mereka jika dilihat dari belakang...
Dua biji pouch ni lain sket tau...
Can u spot the different?

versi A

versi B

Ada 2 benda yg membezakan mereka berdua...

Seperti biasa ada 2 layer...
Dan tali utk sangkut kat butang belakang tu...

T___T
Giler la... Tiap kali telan saliva rasa nyucuk...
Bercakap sket rasa nyucuk...

Nak telan nasi kepal.. Nak minum air... Seme tak bole sebab puasa...
Sangat tak gembira...
Wajarkah saya tunggu tulang ni reput?
Tapi tulang ikan ni akan mereput ke..?

Baek la...
Saya amik keputusan utk bad mood selama beberapa hari sehingga la tulang ni keluar dgn sukarela; atau paksarela; atau dgn miraclenyer mereput dgn rela hati...

Dalam byk2 hari, hari ni pulak benda nak jadi...
Sabor je la...

Wassalam...



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama