R9: Handmade Felt iPad Pouch

Salam...

Sape punyer keje ni haaaaa?
Sape yg duduk atas kucing saya sampai penyek ni haaaaa?
Berani betul...
Cepat ngaku cepat.. :<

Tengok! Dah penyek dah haaaaaa!
(Aik, sempat lagi senyum?)

Ala... Majuk pulak dier...
Meow.. meow...

Huhuhuhu...
Ala... Gimik je tu...

Ni la projek yg ke 9 iaitu : Handmade Felt iPad Pouch

Comey tak, comey tak..
Dun worry ia muat utk iPad2.. Dah try guna ipad adik...
iPad dan iPad 3 tak pasti la muat ke tak....
Tapi bole bg dimension ipad tu, nnti saya buatkan ea...
Dun worry k... :>

HARGANYA: RM25

Kalo nak isi borang tau...

Owh...
Nak update kes tulang ikan durjana semalam...
Kan semalam saya citer yg saket gila sebab lekat tulang ikan...
Pastu...

Malam smlm dalam kul 8.15pm saya pi Klinik Asmara Annur kat sebelah Megamall... Itu ialah satu2nya klinik kegemaran saya.. Sejak kecik pi klinik ti je selama ni... Sebab doktor Hasbullah tu mmg pakar giler la.. Sekali tgk je dia tau dah saya saket apa.. Takyah tanya.. Power tak power kan... Huhuhuu...
TAPI!!!
 Doktornya tak datang sebab eksiden...
Ai.. Time2 ni la nk eksiden.. Tak bole ke eksiden esok je.. -___-"
(Minta maaf, saya cepat bengang ni sbb saket+badmood+saket kepala.. Sori kalo entry ni cam kasar2 je bahasanya...)

Pastu saya pusing la bandar Kuantan dan nak tau tak, ada 9 buah klinik yg TUTUP!!
Waaarrggghhhhh!
Apakah...???

Pakwe saya cakap, maybe sbb Ahad kot, klinik tutup...
Tul gak.. Dan maybe seme doktor nak gi Tarawih...
Sabar je la....

Mana bole sabar.. Saket tau tak...
Nak tau tak camne saketnya...
Cuba amik jarum jahit yg tajam gila tu pastu cucuk2 kat ujung jari dgn gembiranya...
Bukan camtu...
Jangan pelan2.. Jangan hati2...
Cucuk byk2 kali dgn gembira seolah2 awak sukakanya...
Sambil2 tu gores2 ulang2 kali..
Bayangkan itulah yg saya rasa tiap kali nk bercakap. tiap kali nk telan air liur, tiap kali nk melakukan sesuatu pergerakan...
VERY ANNOYING + SAKET GILER!
Rasanya dah muncul ulser dah kot...

Okay, back to the story...
Pada pukul 9.45pm baru jumpa 1 klinik Khizan kat area Malay Town tu...
Tanya front desk tu, doktor bole tolong cabut tulang ikan tak?
Dia pi tanya doktor, doktor terus jawab "TAK BOLEH!"
Uish...
Belom tgk lg dah terus halau pesakit...
Kelas kau Jah...

Pastu jumpa Klinik Ar-Razi, kat area tu jugak sebelah RHB bank...
Doktor cakap, dia akan tgk dulu.. Kalo bole dia cabutkan.. Kalo takleh kene refer hospital..
Ok.. 

Check punya check, doktor tak nampak pun tulang tu...
Rupanya tulang tu nyorok kat tonsel... Bermaksud gambarajah semalam tu dah salah la...
Hohoho.. Sorry seme... :(

Tak bole buat apa2. terpaksa la refer hospital..
So, jap lagi saya akan pi pos brg pastu terus meluncur ke hospital...
Harap2 dia cabut terus lalu kehidupan saya menjadi seperti sediakala...
Amat berharap dgn seikhlas hati...

Tapi, adakah puasa saya akan terbatal?
TAKMO!!!!

Wassalam....







4 Ulasan

  1. terlekat tulang memang seksa woo..dulu kecik2 selalu la kene.da besar ni kekadang pon terkene gak..hu2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan..
      Sy ni 1st time kene...
      Masuk hospital kene RM30.00..
      Takpe la.. asalkan bahagia...

      Padam
  2. Balasan
    1. Ni first time kene tau.. Tak sangka saket macam tu..
      Tulang tu kecik je pun..

      Padam
Terbaru Lebih lama