FELT PACK!

SAlam...

Yay!
Barang yang ditunggu2 dah pun tiba.. Hohohohohoho!!!

FELT!!!

Felt 30 Colours are now available..
Yippi!!!

Ala.... Boring kan...
Tiap kali nk tnjuk felt mesti amik gambar cam gini...
Sampai felt sendiri pun dah boring nak posing...

Erm...
Apa lagi cara yg kreatif utk bg felt posing gaya laen sket...?
Ermmm.....

Eh, tau tak...
Semalam ada sorang customer PM n panggil saya makcik...
Hohohoho...
Sentap jap...
Tapi takde la marah.. Kat FB tu tulis je konon2 nak marah, tapi ape hal plk nak marah kan.. Logik la sket...
Huhuhuhu...

Sebenarnya rasa nak gelak guling2...
Tapi bila teringat yg umo sy pun dah 28 tahun, terus tak jadi gelak...
Tahun depan dah 29 tahun tuuuuuu....
Maybe dah sama umo ngn mak customer tu (umo dia 8 tahun..)

Mana pegi 10 tahun idop saya...? 
Rasa macam masih 18 tahun...
Wargh?

Maybe saya refuse utk masuk ke alam pekerjaan membuatkan saya tidak merasai tekanan kerja...?
Atau tidak masuk ke alam pekerjaan membuatkan saya tidak mengikuti fesyen, make-up n perwatakan wanita yg bekerja...?
MAybe ini semua membuatkan saya kekal berpakaian, berpewatakan, berfikiran seperti 18 tahun...?

Well, apa salahnya kan...
Asalkan saya hepi dan tak kaco org cukup la...
Tapi masalahnya, kte tak kaco org, org plk yg susah2 cari n kaco kita..
Gila betol org macam ni...
Mereka ni lapang sangat kot...

Takpe la..
Saya takde apa yg dorang ada iaitu masa utk dibuang...
My time is so precious bebeh...
Menghabiskan seminit dgr dorg merepek adalah sangat membazir...

Ayuh, kita berkraf dan biarkan mereka dgn hal yg sia2 tu...

Wassalam....

P/S: Nak order, isi borang ek... Yippi!!!



3 Ulasan

Terbaru Lebih lama