QUICK UPDATES...

Salam...

Sorry korang...
Saya sangat busy beberapa harini...
Reply email pun cam kurang mesra berbanding selalu....
Siapkan 3 bulk order sampai la ujung bulan ni dan dalam masa yang sama duk congak2 dlm kepala pasal wedding tu nanti... Rasa cam nak nanges je.. Otak ni cam tak sempat nak pikir ape2...
Bukannya suntuk sangat kot, tapi panik je yg lebih..
Hohoho....

Esok tghari akan bertolak ke kl... Menghadiri majlis perkahwinan sedara..
Dan Ahadnya akan ke Nilai nk borong brg kawen... Malam tu balik semula ke umah...
Isnin saya poskan order yg tertunggak; dan malam Isnin tu saya check email, borang dan PM semula k...
Jadi urgent order tak dapat proses... Maaf ya...

Ptg ni saya akan poskan seme order terakhir... DAn pagi esok poskan bulk order love HP straps tu...
Mlm ni saya tak online ya...

Pastu kan...
Ada tak sesiapa lagi yang :
1. SAYA BELOM REFUND BAKI PAYMENT?
2. SAYA BELOM POSKAN BARANG YANG TERTINGGAL?
3. SAYA TAK EMAIL YNG FELT DAH SAMPAI?

Kalo ada, sila inform saya balik ya...
Seme tu saya dah settlekan, tapi mana la tau ada 1 2 yg tertinggal ke...
Pls inform ya...

Sorry tau..
Lately mmg sangat busy sbb kejar masa siapkan order. Kalo sebelom ni slalu je tolak kalo dah penuh... Tapi kali ni takleh tolak.. Nk kumpul uwang... Hohoho...

Sape2 nak order, sila isi borang ya...
Saya akan check Isnin malam la...

K la...
Saya nak potong felt smpai siap...
HENSHIN!!!! @__@

Wassalam....




5 Ulasan

  1. bizinya akak kita yang sorang ni...sabar akak, sabar...tarik nafas leklok...semput bace entry nih, hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu...
      Cam dapat rasa je saya cam rushing2 ek..
      Hoho... Thanx Ros Putih, sbb selalu luang masa baca saya membebel2.. :P

      Padam
  2. saya masih belum dapat barang saya lagi. saya cma nak tahu brg saya dh diposkan @ belum sbb saya dh bank pada hari rabu 17/10/2012. trima kasih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam... Maaf sbb lambat respond..
      Brg tu saya dah poskn dan bg tracking no...
      Tapi kalo belom smapai, inform balik ya.. Nnti saya wat report...

      Maaf lambat sgt reply... :<

      Padam
  3. saya cma nk tahu brg saya dh diposkan @belum?? sbb saya dh bank in hari rabu 17/10/2012 terima kasih :-)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama