handmade felt craft supplies Malaysia

08/10/2012

Saya Bertunang.. Yay!!

Salam....

HUhuhu..
Hepinya saya sebab dapat byk komen dalam entry lepas...
Hepi sgt2....
Mekasih korang... ^_^

Ok, arini takmo cakap ttg craft.. Nak cakap ttg peristiwa yg berlaku pada Sabtu lepas...

Sabtu lepas saya dah selamat ditunangkan dgn kekasih hati.. (Hik hik.. segannya ayat ni..  >_<)
Acara start pukul 9.30mlm...
Saya dah ready sejak pukul 8 lagi..
Rombongan sampai dlm 9.30 kot, dan dorang dijemput makan dulu...

Hantaran 5 berbalas 7...

Ni la hantarannya...
Yg depan tu kami bagi, yg belakang tu dorang bagi...

Jom.. jom.. Tengok apakah 7 hantaran yg pihak saya bagi tu,..,..
(tp camera quality agak kureng la.. Sori ea..)

Sireh...
Okay, sila jangan gelakkan sireh ni...
Sireh ni saya wat sendiri tau...
1st time buat dan blur2 je time nk gulung tu...
Mmg sireh ni nampak sangat pelik, tapi saya tak tau kenapa...
Lepas nampak sireh dorang bg, baru saay perasan yg sireh ni gulung besar sangat..
Patot kuncupkan sket baru cun...
Hahahahah....
Takpe la.. Saya maafkan diri sendiri... :D

Kek.
Bagi cupcake tau....
Cupcake ni maklong saya sponsor..
Red velvet.. Woooo... best giler...

Buah2an...
Simple je susun...

Towel...
Ni bli skali ngn dia...

Kain pelekat...
India mari... Camana la dorang bole lipat kecik sampai macam ni...

Coklat! Yummy!!
Mula2 saya igt nk susun coklat jadi rumah...
Last2 malas la.. Terus beli Cadbury..
Tapi tergoda gak tgk coklat ni depan mata..
Huhuhuhu

Kain utk nikah...
Kain yg sama utk kami berdua...
Nnti saya wat kurung moden, dia wat baju melayu...
Hihi..bestnyer kain sama... ^^

Ni acara berbincang2 plk...
Yg berjanggut tu ayah saya...
Yg baju purple bercermin mata tu ayah dia..
Yg baju biru bercermin mata tu pakcik saya sbg jurucakap belah kami..

Haaa...
Yg gemok tu saya ya... Hohohoho...
Dan bakal mak mertua.. X>

Ni bergambar ngn mak saudara...
Yg sorang tu ialah tunang saya...
Yg bertudung maroon plk ibu saya,,

Kami 3 beradik...
Ni la mak andam yg bertanggungjawab mencantekkan saya hari tu...
Dan yg kecik tu jurufoto rasmi..
hehehe...

Cincin tunang...
Mak dia yg pilih ni...
Suka tau... ^^

Gambar lain ada kat sini:

Tapi gambar x byk la.. Ada la sket2 wat kenangan...
Kredit utk Bonda, Ayahanda dan Adinda2 ku... yg berhempas pulas utk majlis ni...
Kpd saudara mara yg sponsor dan  bagi pinjam macam2, TQ byk2...
Dan mekasih kps seme yg hadir, baek jaoh mahupun dekat...
Saya rasa bahagia sangat..

TQ so much semua,...
MUAH!!

Wassalam...




1 comment:

  1. wahhh..congrate dear..wish kekal hingga hujung nyawa :)

    ReplyDelete