SORRY....

Salam...

SORRY....

Dah lama x online dan tak reply PM, email dan borang..
Saya pulun siapkan bulk order utk HP straps, dan HP case dan jambangan bunga yang wajib pos tadi...
Dan tau tak, arini Pahang cuti sebab befday sultan... Warghh!
Baru kul 4 td tau dan terus pecut ke Kemaman utk poskan brg2 tu.. (Kemaman kira2 satu jam perjalanan je tapi saya amik masa lebih kerana saya merupakan pemandu ya
ng berhemah.. Kui kui kui... Padahal penakot.. :P) ..Naseb baek sempat.. Phew....

Rasanya seme order saya dah poskan...
Kecuali yg brg2 tertinggal tu, saya belom settlekan lagi. Ada dlm 5 org kot.. (wah, bocor rahsia. servis teruk giler..). Haha. Takpe la, apa salahnya tau rahsia terbesar ni kan... 2 minggu ni mmg busy jadi saya sendiri pun akui servis tak bagus... Kalo org marah pun, kene terima je la marahan tu sbb mmg betol pun.. :'( ...

Esok dapat settle kot.. Order seme dh completed, jadi ada masa belek satu2 email dan complaint tu..

Pastu, ADA SAPE2 LAGI YG BELOM DAPAT BARANG..? atau DAPAT BARANG TAK CUKUP?.. atau TAK DAPAT BALANCE DALAM PARCEL?
Sila komplen ea.. SAya akan refund atau poskan brg tu semula...

Pastu apa lagi ek...?
Takde dah kot...
Apapun saya rasa lega sgt sbb 90% keje dah siap.. Yay!!!





Wassalam...





P/S: Takleh yay lagi.. Ada lagi queue ni... Hohoho...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama