Felt Alphabet

Salam...

Gelek huruf dengan Big Shot ni rupenye tak semudah gelek karipap.. T__T
Mungkin sebab huruf ni kecik dan detail sgt kot..
SAiznya dalam 2cm...
Ada antara jenis felt yang tak lut... Mungkin sbb tebal...
Last2 kene trim balik...
Ada jenis yang senang je lerai semua termasuk yang lubang2 huruf tu...


Huruf felt ni saya dah tukar harga..
Sebab ia kurang berbaloi dgn usaha saya menggelek...

JAdi harga terbaru huruf felt ialah:
RM2.00/ set
1 set ada huruf A-Z + 0-9 + ? + ! + ; + ~

Nak pilih huruf felt pun boleh jugak,
tapi harganya lain: 
20sen utk 1 huruf

Mahal sket la sbb saya kene korbankan beberapa huruf lain..

Wokep,
harini korang buat apa...?
Menjahit atau mendesign atau memotong atau rehat je arini..?
Arini saya nak jahit ready made bantal...
Ni projek adik saya sbenarnya...

Jom jahit~~

Wassalam...



2 Ulasan

  1. Ada lg x huruf tu..nk 5 set.. Tambahan a, e, i, u, n : 5 pcs each.. Kaler cmna ye?

    BalasPadam
  2. Ada lg x, nk oder 5 set n add huruf a,e,i,u,n 5set each.. Tks.. Kaler cmna ye..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama