I'm in love with my work!

Salam...

Selamat Hari Isnin...
Erm..
Tetibe teringat satu status dari kawan lama saya..
Dia tulis ala2 macam ni la:

Talking about work during weekend..?
Means that you are very bad at time management...

Saya tak boleh nak setuju la...

Talking about work during weekend..?
Means that you love your work so much!
Or, you're in love with your work!

I can't agree more...
Me and my work are happy couple... ^_^

Walaupun tak kaya2 buat craft; tapi camana nak kaya. dapat duit je terus beli barang craft... Dapat duit beli kain, dapat duit beli butang, beli jarum, beli riben, beli macam2 la... Beli mesin jahit, beli Big Shot..
Selalu pikir, kalo aku tak beli sekarang, esok takde duit takleh beli pulak...
Hohohoho...

Tapi bila beli baju, owh, RM40? Taknak la mahal..
Kasut, owh RM60? Taknak la mahal...
Tudung, RM35? Taknak la mahal...
Beg, RM50? TAknak la mahal...

Tapi bila beli kain, RM70? Owh, ok.. ^_^
Riben, RM150? Owh, ok.. ^_^
Buttons, RM300? Owh, ok.. ^_^
Felt, RM700? Owh, ok.. ^_^

HOhohohohooo...
Macam pelik kan....

Tapi yg penting saya tak melarikan diri dari kerja...
Saya berlari ke arah kerja...

Syukurnya...
Saya berharap kegembiraan dan keghairahan ini akan berterusan hingga ke hembusan nafas terakhir...

Amin....

Eh, tak aci la entry tanpa ga,bar dan produk kan...
Kali ni produk yang sama lagi..

Tempahan bantal untuk hadiah perkahwinan 
2 biji nak corak sama...
Tarikh kawen pun sama tau...



K la...
Jap lagi nak pi jalan2 cari kedai kain.. Nak beli kain buat ready made item...
Dah lama tak join booth...
Tak sabar nak join booth lagi...

Sape yg buka booth nak ajak saya join bgtau la ek...
Makin excited plk nk berkraf sejak2 ada mesin jahit ni...

Wassalam....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama