Balik Kampung... ^__^

Salam...

Saya dalam perjalanan pulang ke kampung...
Harap2 tak jem...
Ni first time saya drive sejauh ni...

Bila dgr berita banyak eksiden, rasa takot pulak..
Bukan takot apa...
Saya kan nenek si bongkok tiga....
Siang mengantok malam berjaga...

Ni drive siang2 ni jangan terlelap dah.. Amin....

Di kesempatan ni saya ingin memohon maaf kpd korang semua kalo ada tersalah tersilap dan terkasar bahasa sepanjang urusniaga... Dan kalo ada kesilapan harga, terbagi kurang, terbagi lebih, terlupa nak re-post atau lupa nak refund atau sesuatu yang macam tu saya minta korang halalkan; atau email saya semula remind pasal hutang tu....
Takde masalah...
Mungkin ada yang saya terlupa kan...
Saya akan langsaikannya...

Kalo ada yang tak dapat reply dari email, maybe sebab saya dah hantar ke spam...
Saya dapat byk spam yg guna email customer; dan kadang2 tu saya terlupa tu nama customer jadi dah termasuk dalam spam...
Kalo macam tu bole PM saya kat FB...

Time raya ni saya tak online sebab sebok nak serang kuih raya kat umah orang lain..
Dan sebok melarikan diri dari kanak2 yang nak rompak duit raya... Hahaha...
Nk drop order bole, tapi lambat sket reply...
Maybe balik sini baru reply...

Next postage ialah 13hb Ogos 2013.

Raya kali ni saya macam melebih2 sket..
Biasanya ada sepasang baju, tudung, kerongsang, kasut dan beg raya - satu lengkap..
Kali ni ada 2 pasang baju kurung, (1 buat, 1 beli), sehelai jubah dan tudung 3 helai.. Kerongsang, kasut dan beg raya takde (sbb dh ganti ngn baju)...
Bukan sebab tamak; tapi sebab dah gemok.. Baju2 tahun lepas dah tak muat...
Terpaksa beli byk sket baju utk raya...

Time kawen aritu berat saya 62kg.. Lepas kawen terus melonjak ke 69kg...
Dah diet tak turun2 gak...
Bahagia sangat kot.. Hahahha....

K la..
Dah melalut ke mana dah...

Selamat berpuasa dan selama berbuka..
Dan selamat pulang ke kampung....

Wassalam....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama