Ash Wardrobe

Salam...

Kalo korang dah lama follow saya mesti korang ingat Ash Wardrobe
My second online shop.. Tapi saya tak jual apa2 pun kat situ kecuali Bedak kokuryu
Kelakar tak? Kuikuikui...

Tapi skrg saya dah add beberapa barang...

EASY HANGER TUDUNG AWNING
Untuk sangkut tudung awning...
Takde la kelepet-kelepet lagi

EASY BAG RACK
Gantung beg belakang pintu je..

SHAKE AND TAKE
Untuk blend buah

EASY SLICER
nak potong sayur nampak cantik 

Dan ada beberapa barang lain lagi...
Jom la jenguk kat sini jap: http://ashwardrobe.shopstrap.com/
Dan LIKE kami kat sini: https://www.facebook.com/AshWardrobe

Baju dan tudung saya tak nak jual sebab tak pandai ikot perkembangan fesyen..
Tapi saya berminat nak jual jubah hitam...
Cuma harganya mahal dan belom cukup modal lagi nak borong...
Takpe la.. Maybe next time kot...

Kenapa saya perlukan second income? 
Kerana kos sara hidup semakin meningkat.
Saya perlukan lebih RM utk beli tanah dan simpanan utk anak2 saya kelak (cewah, jauh pikir)

Kenapa tak fokus kat craft?
Craft tetap no 1. That's why sy cari second income.. Bukan 1st income..
Cuma saya pikir kalo saya jual craft dapat RM2000 sebulan.
Kalo jual barang lain dapat lagi RM1000 sebulan..
Kalo jual dua2 dapat RM3000 sebulan... Tu je,.. $_$ <--tamak

Oleh itu sesiapa yang ada idea barang apa nak saya jual kat Ash Wardrobe tu bagitau la ya.
Bantuanmu amat kuhargai...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama