Polyester Felt 1/4 meter for sale

Salam...

Polyester felt bersaiz 1/4meter kini boleh didapati di asma-felt-box.
Secara tepatnya saiz setiap keping ialah 48x50cm.
Polyester felt berketebalan 1.2mm

Ni yang saiz 1/4meter. Saya susun kat atas rak kasut...
Pandai tak? Pandai tak saya? Hahahaha...
Ops.. Ni sebenarnya idea Cik Abang... Terperasan pulak idea sendiri.. Muahahahha...
Sebelah kiri tu yang saiz 1/4m punya..
Sebelah kanan tu saiz 23x25cm punya..
Dapat banding tak..?
Ada 30 kaler semuanya... Kaler yang sama macam yang saiz 23x25cm tu..
Kaler2 bole tengok kat bawah ni:

Sila abaikan bayang2 tu.. Huhu..
Cuma saiz 1/4 meter ni kuantitinya limited..
Sebab jualan utama saya ialah ialah yang saiz 23x25cm; jadi saya perlukan stok yang banyak utk saiz ni berbanding saiz besar.

Saiz besar ni biasa orang beli utk buat barang2 besar macam laptop sleeve, ipad sleeve, bag, cook cover dan macam-macam lagi la...
Saya suka guna saiz biasa je (23x25cm) sebab saya suka buat item kecik-kecik...
Huhuhu...

Harganya RM4.20 sekeping belom termasuk pos..
Nak order isi borang ya.. 

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama