Tote bag burung hantu in the making

Salam...

Dah lama tak buat totebag...
Dulu time buka booth ada la buat beberapa biji untuk jual...
Sekarang dah takde booth, dah kurang sket semangat nak buat ready made...

Tapi tote bag ni saya nak pakai sendiri je... :>

Totebag yang pemalu orangnyer...
Tote bag corak burung hantu kaler pink..
Simple2 je la...

Dulu kan.. Syaa buat tote bag yang ada dua belah...
Maksudnya sebelah luar ni saya buat corak dengan felt; sebelah dalam pulak saya guna fabrik yang coraknya cantik-cantik..
Nanti nak pakai boleh la pilih nak pakai sebelah kuar ke, sebelah dalam..
Ikot mood,,
Best kan... :>

Tapi yang dalam gambar ni saya buat sebelah je..
Takde fabrik cantik2 dalam simpanan...

Okay la..
Esok saya nak tunjuk beberapa item baru yang masuk kedai..
NAk order barang terus order kat sini ek : http://asma-felt-box.com
Pastu jangan lupa taip perkatan DISKAUN kat ruangan coupon; boleh dapat diskaun 3% utk setiap pembelian craft supply...

Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama