Felt Couple Pillow

Salam...

Arini jom kita walkthrough kesah saya buat bantal couple felt yang comel ni...

Mula2 saya tampal happy couple ni kat felt pastu jahit keliling dia...

Pastu tampal kat sarung bantal ni.. Nama mereka pun tampal sekali...

Pastu sumbat fiber dan siap!!!

Kastemer minta adjust sikit...

Lepas adjust... SIAP!!
Gambar ni tak berapa cantek la sebab nak cepat2 pos petang tu..

Dah lama tak abeskan masa jahit applique ni dengan sebegini cermat..



Sesiapa nak order bantal couple camni sila isi borang kat sebelah kanan ni ya..
Hantarkan drafnya sekali...
Dan saya akan jahit ikot draft tu... 

Biasanya saya akan 100% jahit ikot draf...
Kalo dah siap dan korang nak tukar apa2, saya kene tambah extra charge sebab kene tetas n jahit semula...

Kalo korang jenis cerewet, bole request tnjuk gambar design sebelom saya start jahit...

Harga depend pd saiz, design n kerumitan ya..
Apa lagi, jom isi borang... >_<

Wassalam...

1 Ulasan

Terbaru Lebih lama