Swap Surprise!

Salam...

Korang tau kan saya tengah aktif berswap? (my swap entry)
Biasanya saya join postcard swap..
Sebabnya kos pos poskad ni jauh lebih murah berbanding kos paket kecil.
Nak-nak pos ke luar negara, telan air liur jugak kosnya.

Kos pos poskad ke seluruh dunia cuma 50sen je..
Best kan.. Hohoho...

Baru-baru ni saya join jugak swap barang..
Pos 3 barang kat member swap. Barang apa2 pun bole..
Saya pun bagi sticker, ribbon, kad dan extra handmade mini purse..
TAk amik gambar sebab dah pos bulan lepas...

Minggu lepas saya dapat barang swap dari swap partner saya dari Australia...
Terperanjat saya!
Cer tengok apa saya dapat!

Ini yang dia bagi kat saya...
Whoaa!!

Katanya 3 barang tu ialah purse pink, sticker dan bookmark..
Yang lain2 tu extra je...

Banyaknya extra..
tetibe rasa malu pulak sebab saya cuma pos 4 barang je..
Ingatkan dah extra dah 1 barang...
Walaupun paket saya dapat kat orang lain, tapi masih terasa...

Maybe lepas ni saya kena lebih bermurah hati instead of terikat kepada syarat swap tu..
Kena bagi lebih sikit kan..

Kat bawah ni ialah antara koleksi poskad yang saya dapat..



Dapat jugak sorang dari Malaysia...
Jeles tengok setem dia tu..
Saya dapat setem bunga je la setakat ni.. :/

Kalo korang nak swap bole join community ni : http://swap-bot.com

K la.. Tu je..
bye2..

Wassalam...

6 Ulasan

  1. Salam Kak Asma, serius eh kos pos poskad ke luar negara 50 sen je? saya join jugak swap bot ni (lepas baca entri akak :D) tapi baru start dengan swap email je. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam.. A'ah.. 50sen je. Sebelom ni sy letak rm1.30, pastu tnya kakak post office tu dia ckp 50sen je.. :)

      Padam
    2. owhh, hehe thanks ye akak :D

      Padam
Terbaru Lebih lama