Bermonolog di Wesak Day...

Salam...

Acrylic felt dah abes...
Fiber pun dah abes...
Ada 4 bantal lagi nak siapkan...
Janji awal bulan nak pos, tapi terpaksa tunda pulak..
Kesian plk dorang tunggu lama...

Kadang2 kita bajet2 masa tu macam elok je berjalan seperti yang dirancang..
Confirm je sempat siap..
Last2 ada halangan bentuk lain pulak kan...

Tu la.. Kadang2 bila banyak dapat order, nak tolak tapi tak sampai hati...
Terutama sekali bila dapat design yg comel2.. Nak sangat buat...
Bila bagitau dapat lambat, dorang okay je...
Tapi bila delay lama sangat, hati kita sendiri yang kurang senang...
Duit dah amik, barang tak siap2 lagi...
Resah sangat tau.. T__T

Korang pun macam saya ke..?
Atau korang okay je bila order lambat siap...
Saya tak bole... Kalo rasa bersalah saya tak senang duduk...
Kalo kene marah, saya trauma sampai sebulan dua...
Tu la.. Muka je garang... Hati fragile nak mampos.. Hohoho...

Dikesempatan ini saya gunakan masa untuk packing2 craft supplies yang dah abes...
Nak jahit pun, barang takde.. T__T

Okay la banyak ni dulu.. Penat dah...
(amboi.. baru packing sikit dah penat? Manjanya...)

Pastu gantung pulak....
Ada lagi yang tak cukup..
Petang ni la pulak sambung packing...

2 3 hari ni saya saket perot (ni pun nak cite ke? Alaa... nak laa..)
Saket sangat...
Nak hilangkan saket tu, saya minum air kosong, makan biskut dan makan Actal..
Tapi tak baek2 la perot ni...
Risaunya...
Nak kata gastrik, saya tak pula berlapar..
Seolah2 saya dah keracunan makanan..
Tapi, hari2 pun makan benda yang sama...
Apa yang keracunannya..?

Saket sangat sampai takleh wat keje...
Saya pun tido.. Dalam tido tu saya mimpi saya saket perot...
Amboi, dalam mimpi pun sakit ni nak ikot..?
Tak bagi can la dia ni...
Tak dapat tido, guling2 je la tahan saket...

Harini dah lega sikit...
HArap2 pasni lega terus la...
Bukan apa, saya takot sebenarnya...
Takot mati sebab hutang belom habis bayar...
Walaupun ibu n ayah sayaberjaya hidup sampai ke usia emas..
Sape jamin saya akan mencapai usia emas...

Okay la.. Sebelom saya merapu, baik saya stop kat sini...
Jom cuti cuti..

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama