Restocked : Butang Bulat 9mm 4 lubang

Salam...

Item yang dah lama sangat ditunggu-tunggu akhirnya restock jugak..
Kali ni dngan warna yang lebih mengancam jiwa..


BUTANG BULAT 4 LUBANG 9MM
RM1.80/20pcs

Cantek kan warna dia...

Nak order, boleh isi borang atau pm kat fb atau whatsapp ataupun order direct kat website
Senang kan..

Semalam kitorang tengok transformer tau..
Kat wayang...
Tapi yang tak best ialah takleh makan popcorn.. :(
Dan takleh minum air gas besar tu.. :(
Takpe la.. Ape bole buat...


Yang bestnya ialah citer tu best...
Sebenarnya saya tak minat pun transformer..
Sebab tak berapa faham sangat jalan citer dia..
Dan ada banyak nama yang saya tak kenal..

Pastu robot tu muka dia sama pulak.. 
Saya tak tau sape yang sedang bercakap dan sape tengah lawan ngan sape..
Dan mungkin byk aksi2 lawan2 yang buat saya terlelap..

Ini Optimus Prime yang saya tengok zaman budak2 skolah dulu..
Beza kan?
Rindu kat Optimus Prime yang ni.. :'(

Dan punca utama tak minat tengok transformer versi 3D  ialah pelakon utamanya Shia LaBeouf
Dan punca daya tak minat dia pulak ialah gara2 dia merosakkan watak Kamen Rider Black menerusi citer Mask Rider (pun zaman saya budak2 dulu la)..
Rasa sakit hati sangat tengok citer tu, sebabnya dah terbiasa tengok Kamen Rider versi Jepun..

Sama macam korang baca buku Dragon Ball sejak Goku lawan Tentera Ribbon Merah sampai la Goku beranak 2 dan lawan Majin-Boo..
Tetiba korang tengok movie Dragon Ball versi Hollywood
Memang lari abes.. Dah la watak Goku (dalam movie tu) mengada2 dan menunjuk2..
Dalam komik tak macam tu pun..
X<

Ok la..
Harini saya takde apa2 nak buat..
Ada beberapa order, tapi belom buat pembayaran...
Nak tunggu payment dulu baru bole proceed..
Takot ada back-out.. 

Jadi hari ni kita enjoy!

Wassalam...

P/S: Enjoy ape sangat la.. Tengok tv je kot.. 
P/S ke-2 : Tengok tv pun, banyak iklan makanan dan air je bulan puasa ni.. Tak baik kan dorang.. Dah la kemarau.. :(

1 Ulasan

  1. Alamak, x abes cakap la..
    Punca utama nak tgk transformers yang baru ni ialah sebab watak utamanya tu saya minat sangat. Mark apentah nama dia..

    Bila baca balik entry ni mcm ditulis oleh remaja 15 tahun ke bawah.. maybe kepala tengah ting tong time taip entry ni kof.. ngehehe..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama