07/09/2014

Cabaran 30 Hari Kedua : 5 Cara Memenangi Hati saya?

Salam...

Ai, macam susah la pulak Cabaran 30 Hari yang kedua ni..
Takpe2, pikir jap..

Apakah 5 Cara untuk Memenangi Hati Saya?

Senyum!
Kalo orang tu senyum kat saya, in shaa Allah saya suka dia.. 
^_^



Tell me a good joke and make me laugh..
Bukan senang bagi sesetengah orang..
Tapi sangat mudah bagi sesetengah orang yang lain..



Orang yang bijak lebih mudah memenangi hati saya..
Maksud bijak bukan diukur dengan berapa banyak sijil dan pointer..
Tapi bila dia mula bersuara dan meluahkan pendapat, kita akan tau yang dia seorang yang bernas dan berfikiran jelas..
Tapi orang macam ni memang tak ramai...


Orang yang selalu ingatkan saya..
Memang banyak perkara kita tahu, tapi selalu je lupa..
Kalo ada orang yang selalu mengingati kan best.. :>


Dan sesiapa yang beri saya kek coklat ni, secara automatik keempat2 point di atas tu takde pun takpe..
Huhuhu...
Bole gitu...?

Demikian la 5 cara untuk memenangi hati saya..
Macam susah ke, senang?
Susah kan..

Jadi apa kata bagi je kek coklat tu kat saya, abes citer...
kui kui kui..

Cabaran esok ialah: Sesuatu yang Menguatkan Saya (pulok doh..)

Orait, jumpa lagi esok..

Wassalam...


No comments:

Post a Comment

Adbox