Cabaran 30 Hari?

Salam...

Di hari yang nyaman ni, saya godek2 nak cari idea nak tulis apa kat blog ni..
Boring gak kan, hari-hari update pasal craft supplies je, pastu tulis cara kegunaan dan harga..
Korang tak boring ke baca?
Saya yang menulis ni pun boring.. Muahahaha...

Tengah godek2 cari idea, tetiba saya terbaca satu blog yang tulis blog entry tentang Cabaran 30 Hari..
Pastu nampak blog-blog lain pun tulis benda yang sama..
Saya pun apa lagi, terus search untuk mengetahui hujung pangkal cerita..

Rupa-rupanya Cabaran 30 Hari menulis blog...
Aik, macam interesting je...
Cabaran 30 Hari ni dorang dah bagi topik untuk 30 hari..
Jadi kita tulis je la entry berkenaan dengan topik tu..
Jadi takde la sakit kepala nak tulis apa dalam tempoh 30 hari yang akan datang...

Very good idea.. Yippi!

Idea ni muncul dari Kelab Blogger Ben Ashaari
Keterangan lanjut bole baca kat blog ni : http://marqiscareno.blogspot.com/2014/09/apa-tu-cabaran-30-hari.html

Berikut adalah senarai topik untuk 30 hari tu


Saya tak pasti bila start cabaran ni..
Tapi start bila-bila pun bole kot...

Ingat nak start harini la..
Malam nanti saya akan tulis tentang topik yang pertama...

Korang yang ada blog yang dah bersawang tu, molek la join cabaran ni..
At least dalam 30 hari ni ada gak entry kan..
Sama la ngan saya. Saya pun ikot mood je berblog...

La ni blog yang saya follow dah jarang2 update, secara tak langsung saya pun tak termotivated nak update blog jugak..
Ceh, sendiri malas nak salahkan orang..
Huhu..

K la.. Nak tulis entry yang pertama ni..
Tungguuuuuuu...

Wassalam... 


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama