Cabaran 5: 3 Perkara yang Ingin Saya Katakan kepada Bekas Kekasih

Salam..

Baik la..
Topik Cabaran 30 Hari hari ini cam kelakar je..

3 Perkara yang Ingin Saya Katakan kepada Bekas Kekasih ialah:

  • Awak sape ek.. Kite jumpe kat mane..?
  • Jap...jap... Rasanya saya ingat kot...
  • Naseb baek awak tinggalkan saya. Mekasih banyak2.... ^________^ 

Allah bagi kita matahari untuk menceriakan hari kita..
Tiba2 turun hujan ribut dan kilat sambung menyambung yang mengundang gundah gulana..
Rupa-rupanya Allah nak bagi kita Pelangi yang comel dan menakjubkan...

Saya dah dapat pelangi tu...
Pelangi tu cuma hilang 6 jam ketika saya tidur dan 8 jam ketika dia pegi keje..
Selebihnya dia sentiasa disisi...

Cabaran seterusnya: Apa yang saya makan harini (atau sebenarnya esok). Alamak, kene snap pic la ni ek..
Orait...

Wassalam... :>

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama