Me at Instagram

Salam...

Korang ada Instagram tak?
Kalo ada.. Jom la follow saya.. 
Search je asmafeltbox..
Keluar la tu...


Kat situ saya buat simple update..
Senang sikit kot sebab tak perlu tulis panjang2..
Kalo kat blog ni, memang la... 
Mula2 tak tau nak tulis apa..
Bila start tekan, mula la semua mak nenek nak cakap...
Hohoho.

Dah lama jugak saya ada akaun instagram ni...
Cuma saya tak berapa tau camana nak guna...
Dan samsung tablet saya ni kameranya tak berapa cantik..
Kalau utk permandangan ok kot..
Tapi saya kan jual craft yang kecik2, jadi time fokus tu tak berapa menjadi.
Tetap kabur..

La ni dah ada phone yang gambarnya ok la jugak..
Phone lenovo murah2 je pun.. :P
Tu yang mula nak aktifkan diri di instagram..
Tapi macam tak berapa nak meriah je kat situ...

Maybe tak ramai user yang saya follow dan most of them tak update..
Tu yang balik2 Lisa Surihani, Remy Ishak, Fara Fauzana..
Ops.. terbocor rahsia...
Huhu...

K la..
Jangan lupa tau follow asmafeltbox di instagram ya...
Ingat nak buat Giveaway kat situ bila cukup 500 orang..
Nak bg hadiah apa ek...
 ^_^

Wassalam....


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama