New craft supply : Velcro 1m

Salam...

Orait, seperti yang dijanjikan inilah item baru yang baru masuk kedai...
Bila saya sebut kedai, sebenarnya saya maksudkan kedai online saya di alat maya ni. Secara jujurnya saya takde kedai tau. Saya buat 100% kat rumah secara online. Dan semua jualan ada secara online dan pos ke rumah atau tempat keje korang..

Okay, item baru tersebut ialah:



VELCRO

Velcro ni ialah fasten yang selalu ada kat kasut sekolah tu..
Yang bila tarik bunyi srap! srap!
Tapi yang kat kasut sekolah tu kaler putih..
Yg ada dalam stok saya ni kaler hitam..

Velcro ni biasanya saya guna kat felt phone pouch, felt purse, felt tab sleeve dan sebagainya bagi menggantikan butang..
Ada sesetengah kastemer minta guna velcro ni sebab lebih secure dan mudah nak buka tutup..
Terpulang pada diri masing2...

Velcro ni ketebalannya 1 inci..
Harganya RM2.50 semeter

Nak order?
Bole order direct kat SINI

Esok saya tunjuk item lain pulak ya..
Wassalam...

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama