New Item: Wood Buttons Bear Face

Salam...

Yay!
Barang baru dah sampai...
Kali ni butang lagi.. Aiyooo.. tak abes2 butang..

Maaf la.. Saya memang addicted to buttons..
Atau bahasa saya la orang panggil selok ke butang..
Hahaha..

@

Butang ni bersaiz 11x13mm
Harganya cam biasa la RM1.50/10pcs
RM13.00/100pcs

Nak order, isi je borang kat bawah atau kat sebelah ni...
Atau bole order direct kat SINI

Korang ingat tak, sebelom ni saya snpa pic guna background kuning...
Cer tengok kat sini : http://shop.asmafeltbox.com

Akibatnya butang nampak buruk..

Pastu saya guna biru mencapap macam ni:
Yg ni ok la sikit dari kuning tu..
Tapi masih tak elok.. 

Pastu saya guna background hitam..
Baru elok!
Yay!

Tak caya?
Tengok ni...

Bear Wood Buttons

Hello Kitty Wood Buttons

Frogy Wood Buttons

Butterfly Wood Buttons

Snail Wood Buttons

Berbeza kan...?

Worait!
Bersempena kedatangan keluarga butang kayu yang baru ni, 
Butang Kayu 5 Sekawan dah bertukar wajah..
5 corak dalam setiap pek adalah seperti berikut

Butang Kayu 5 Sekawan

Ok sikit kan camni...?
Yang butang kayu siput tu nak jual murah je..
Dah salah beli nak wat camana kan..
T___T

Jangan lupa jalan2 kat website saya tu ya...

Wassalam.. 



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama