New: ZIPPER

Salam..

New item in da house!
Kali ni tiba giliran zip pulak...

Zip ni salah satu item penting dalam craft saya..
Purse dan pencil case semua pakai zip..

Ada 3 saiz tapi warnanya limited la..
ZIP SAIZ 6 INCI
Ada 6 warna kesemuanya..
Zip ni biasanya saya guna untuk buat coin purse yang kecik..
Kalo coin purse tu 3 atau 4 inci je, saya potong hujungnya tu bagi adjust saiz...

Warna2 yang available ialah:

Zip Kuning 6 inci

Zip biru 4 inci

Zip Hijau 6 inci

Zip Oren 6 inci

Zip Purple 6 inci

Zip merah 6 inci

HARGA 25sen/pc


Kemudian yang jenis kedua pula..

ZIP 8 INCI
Yg ni saya gunakan pada pencil case dan purse
Dan macam biasa kalau panjang sangat, potong ke hujungnya..

Ada 4 kaler iaitu:

Zip pink 8 inci

Zip oren 8 inci

Zip merah 8 inci

Zip ungu 8 inci

HARGA: 30sen/pc

LAst sekali :

ZIP 9 INCI
Ada 3 kaler..
Saya tambah saiz ni sebab zip 8 inci tu ada 4 kaler je..

Zip biru 9 inci

Zip hijau 9 inci

Zip kuning 9 inci

HARGA: 30sen/pc

NAk order, bole direct kat http://asma-felt-box.com
TAkpun whatsapp: 018-379 8330

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama