Kesah 3 Objek Misteri

Salam...

Ingat tak 3 objek misteri yang dihulurkan oleh ibu saya tempoh hari..
Actually, ketiga-tiga bungkusan tu dipos oleh orang yang sama.
Saya dah buka tau...
Jom tengok apa dia...

Bungkusan Pertama
Wow!
Set pelbagai barang!
Set ni saya bida dalam PESTA LELONG kat blog Ayuni Rafilah haritu
Jom kita tengok dengan lebih dekat..

Kuda hiasan..
Cantek kan.. Detail betul texturenya..

Gelas dan cawan hiasan..
Ni memang cantik letak kat rak ruang tamu yang bakal kami beli bulan depan..

Purse dari Vietnam..
Cantek! Bole la saya pakai purse ni je pegi jalan2..
Beg kucing haritu pun dah kusam..

Set rantai dan anting-anting..
Ni yang saya paling suka..
Dapat je terus pakai.. Hohoho..

Ni pulak barnag yang kedua saya bida..
Set gelang...
Fevret saya yang kaler coklat tu..

Ini pulak bungkusan yang kedua:

Tadaaaa...
Ini adalah hadiah sempena saya sponsor makanan kucing.
Detail korang bole baca kat SINI
Jom kita zooommm..


Keychain from London...

Mug Sayangi la Kucing..

Minyak atas dan Vaseline

Keychain yang ada bunyi muzik..

Rantai dan cincin yang menawan hati..
Kalo korang nak tau syaa suka warna yang macam ni..
Natural dan warna alam... ^^

BAnyak kan..
Rasa terlebih banyak pulak berbanding makanan kucing yang saya sponsor..
Kalo korang baik hati nak sponsor, bole pegi kat sini:


Sis Ayuni ada banyak sangat kucing dan baru2 ni dapat tau ada kucing baru lagi jadi PATI mai rumah dia...
Jom la kita sponsor..

Haaa..
Ada satu lagi bungkusan terakhir...

Jeng jeng jeng..
Kasut tumit tinggi giler..
Woha!

Time tengok kasut ni rasa excited je sebab cantik sangat...
Terus je bida..
Bila dah dapat baru tau yang saiznya besar..
Bila dah sarung ni, secara magiknya ia MUAT!
MUAT!!

Yippi!
Sukanya hati saya..
*^0^*

Ingat nak pakai haritu, tapi tetibe rasa sayang pulak..
Sebab haritu hujan kan..
Mesti ada la becak2 terkena kasut ni..
Simpan dulu bila musim panas nanti...

Best kan..
Rugi korang tak join..
Takpe2,,
Nanti kalo ada lagi acara lelong tu saya akan bagitau korang ek..

Owh..
Esok ada banyak keje..
Saya nak siapkan satu bantal kucing sebagai sponsor utk segmen Ayuni Rafilah jugak..
Blog beliau memang banyak segmen yangbest2..
Tu yang saya excited je nak join..
Huhuhu...

Nak jadi sponsor jugak?
Bole2...
Klik kat sini..
Saya sponsor 5 barang...

Jom jom kita sponsor ramai2...

Wassalam...

2 Ulasan

  1. Wow, nasib baik muat! Ayuni risau takut saiz kasut tu besar sangat :D

    Terima kasih kerana sudi jadi sponsor segmen Ayuni ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu la.. Saya pun tak sangka muat..
      Seronok sangat..

      Mekasih Ayuni.. >_<

      Padam
Terbaru Lebih lama