JUALAN AMAL

Salam..

Asmafeltbox dan Ayuni Rafilah akan mengadakan jualan amal. 20-30% dari hasil jualan akan disalurkan kepada mangsa banjir di Pahang.

*ada yang tanya : "Pahang je ke?"*

Wang yang terkumpul itu kami akan berikan kepada NGO yang membantu mangsa banjir di Pahang. Pahang pun ada kawasan yang tenggelam sampai nampak bumbung je, dan mangsa dipindahkan dengan helikopter. Malah, kawasan yang tak pernah banjir pun tetiba banjir dan mangsa tak bersedia dan tak sempat nak pindahkan barang-barang ke tempat selamat. Negeri yang menjadi tumpuan media ialah Kelantan, namun negeri2 lain yang kurang mendapat liputan turut sama terjejas . Oleh itu kami decide nak dermakan khas untuk mangsa banjir di Pahang

Kepada crafter yang ada ready made dan nak join jualan amal ni, bole email saya gambar2 produk yang nak dijual tersebut berserta harga dan kos pos serta link (fb atau blog). Yang jual brg lain pun bole join. Tudung ke, produk kesihatan ke, peralatan memancing ke, printing ke, atau brg2 pre-loved atau apa2 pun bole.

Yang penting bersetuju utk menyumbang 20-30% kpd mangsa banjir dan sama2 promote jualan ni supaya makin byk terjual, makin byk kita dpt sumbangkan.

Kami nak buat cepat sebab minggu depan nak buka sekolah dah. Sape nak join email saya kat asema84@gmail.com

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama