New Craft Material : Cotton Ribbon yang Comel!

Salam..

Ada pengumuman sikit..
asmafeltbox akan bercuti dari pos barang mulai esok (13/1/2015) sehingga lusa (14/1/2015), dan mula pos barang semula pada hari Khamis (15/1/2015). Apapun, korang masih bole drop order untuk craft supplies dan order tersebut akan dipos hari Khamis..


Harini saya masih pos barang, jadi sapa yang dah bayar tu, don't worry. Jap lagi saya pos..
Sebabnya malam ni saya ada hal sikit nak balik kampung 2 hari..

Orait..
Barang baru lagi.. Yippi!
Apa barangnya..?
jom tengok.. ^^

RIBEN KAIN KAPAS bersaiz 16mm.


Bukan satin atau grossgrain.
Tapi yang masuk kali ni ialah reben kain kapas..
Seronok sangat!
Dah lama cari..

KAlo korang nak semua corak dalam 1 pek, bole dapatkan pek ni:


Sweet Cotton Ribbons Pack 
1 pek mengandungi 4 corak seperti di atas 
Saiz ribbon 16mm
1 meter untuk 1 corak
Harga RM6.90/pek

Comel kan?
Ribon ni saya akan buat hiasan pada bantal, pencil case, dan purse.
Dan maybe nak buat hair clips dan brooch..
Hohoho..
Tak sabarnya! 
XD

Tapi kalo nak pilih satu jenis je bole jugak..
Ada 4 design untuk dipilih..

MEOW COTTON RIBBON

GARDEN COTTON RIBBON

BALLET COTTON RIBBON

LAUNDRY COTTON RIBBON

Harganya RM1.80/meter
Kalo amik 1 roll RM15.00
1 roll ada dalam 9.2 meter macam tu sebab packaging ikot ukuran ela..

Orait, nak order bole order direct kat asma-felt-box.com 
Takpun whatsapp saya kat 0183798330

Wokep!
Kita jumpa lagi hari Khamis kot..
Sebab 2 hari kat kampung ni maybe saya jarang online dan tak update blog..

Wassalam...



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama