Simple Workout di Rumah

Salam...

Sape gemuk macam saya angkat tangan....
Sape nak kurus tapi tak kurus2 jugak macam saya angkat tangan..

Kenapa ek macam tu?
Dan bila dalam kepala nak diet time tu la perut asyik lapar je..
MAcam saya kan, salah satu sebab saya susah nak turunkan berat badan ialah sebab saya sangat suka makan..
Naseb baek jugak saya tak minat masak..
Kalo minat, confirm lagi gemok sebab macam2 jenis masakan nak dicubanya..

Rasanya adalah lebih baik makan je macam biasa, cuma tambahkan senaman dalam aktiviti harian kita..
Saya tak suka joging sebab boring..
Rasanya excercise yang paling best ialah joget hindustan..
Hohoho..
Dan baru2 ni saya start joget lagu Lady Gaga...
Joget lambak je la, bukan ada orang tengok pun..

Tadi ushar2 juga workout yang sesuai diamalkan kat rumah..
Kalo pegi gym lagi baik sebab ada trainer kat sana bole ajar kita macam2..
Tapi memandangkan saya kedekut, maka buat workout kat rumah je..

Ni workout yang selalu saya amalkan pagi-pagi (bila rajin)
Ni khas untuk senaman nak bagi kaki cantik..
Memandangkan keje say ani bnayak duduk, tak menggunakan kaki.

Nampak macam simple kan..
Tapi penat sangat kau..


Ni pula workout yang lebih variasi...
Yg ni saya jarang buat...
Saya tak suka crunch..

Ni pulak baru jumpa tadi..

Ada senaman yang pelik2 tu..
Bole la cuba

Apapun, joget hindustan tetap yang paling best..
Penat pun penat..
Jangan pulak pilih lagu Tujhe Dekha..
Bila nak berpeluhnya..

Pilih lagu Mere Mehbub Mere Sanam baru syok..
PAstu saya suka menari lagu It is time to disco. 
Yg ada shah rukh khan (ofkos la), saif ali dan preity zinta
Lagu tu pun syok, tarian dia pun simple2..
Lagu2 shah rukh khan je yg sama minat..
Filem2 baru ni sayatak layan dah..
layan Running Man pulak,,
Hohoho..

Okay la.. Merapu dah ni..
Nak tambah barnag dalam website baru asma-felt-box.com tu..
Curi2 masa je,,
Banyak keje ni utk projek bulan April

Wassalam...





Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama