Siapkan Carta Warna Felt Keras

Salam...

Harini cuti tau kat sini..
Jadi dapat relax dari pos barang..
Hemo hemo hemo..

Pagi ni saya buat carta warna felt keras versi kecik.

felt color chart untuk yang bertuah nanti
Bole tahan jugak penat tok tek tok tek buat carta ni..
Tapi puas hati sangat..
Huhuhu.. Dan lama mengidam nak buat,
Akhirnya berjaya direalisasikan..

Shopping cart baru saya pun dah banyak dah masukkan..
Belom siap lagi, tapi at least ada pergerakan, walaupun selaju siput khinzir..
Ngehehehe..

Korang ada baca kan entry saya tentang website saya yang hilang tu?
Saya dah jumpa cara nak recover semula kastemer yang pernah daftar dan pernah order sebelom ini..
Iaitu dengan menggelesah trash email saya..
Huwaaaaaa

Banyak tu...
T___T

Tapi nak buat macam mana..
Kene bertanggungjawab la (biar pun bukan salah saya)
Saya pun tak mau bisnes kecik saya ni kelam kabut jadinya..
Diharap semuanya settle sebelom abes bulan February ni..

Selain tu, saya juga hepi sangat sebab Cik Abang telah gantikan keyboard laptop yang rosak ni..

Jeng jeng jeng..
Putih bersih. Sayang nak guna..
Dia buat semuanya sendiri.. 
Sampai saya nak kerobek pun dia tak kasi tau..
Nampaknya beliau juga seorang explorer seperti saya..
Cuma dia versi Explorer yg Bertenang..
Saya pulak Explorer yang Gelepor..
Wuhuhuu..

Okay la..
Sempena cuti ni banyak betul keje nak buat..
Nak cuba siapkan masuk semua item ke dalam asma-felt-box.com
Pastu nak potong felt 31 warna tu dan penuhkan slot yang dah rongak..
MAcam sikit je keje, tapi banyak tu..

Semoga hari ni saya sangat produktif..
Amin....

Wassalam...



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama