Adui, malasnya... T__T

Salam..

Ada banyak barang baru yang masuk..
Dan saya pulak malas nak update..

Apa ni? Apa ni?
Berniaga apa macam ni haaaa...

Bab malas tu ia bermula dari malas nak amik gambar..
Kemudian malas nak transfer gambar ke laptop..
Pastu malas nak edit gambar : iaitu kecikkan saiz dia dan masukkan watermark..
Pastu malas nak tulis blog..
Pastu malas nak masukkan dalam website..

A'ah, dia macam penyakit berantai..
Kesian kan saya..

Actually, saya cuma rajin waktu malam..
Selepas Maghrib sampai ke Subuh <---- saya rajin
Selepas Subuh sampai Maghrib <---- saya malas

Disebabkan saya dalam proses tukar semula biological clock ni; saya kini berubah jadi orang gila...
Saya cuba sedaya upaya mengaktifkan diri pada waktu siang; tapi hakikatnya sendi-sendi saya resting dan otak saya black-out..
Waktu malam pulak otak saya ligat gila dan sendi-sendi meronta tak mau duduk diam..

Disaster!

Ada tak sapa2 yang ada penyakit macam saya?
Ada support group tak?
MAcam group orang ketagih dadah, ketagih arak, dorang berkumpul dalam satu bulatan pastu saling mencurahkan rasa tentang addiction dorang tu..
Ada tak?

Kalo ada tolong la enroll saya..
Mungkin bole dapat tips dari mereka yang mengalami dan memahami masalah saya ni..

Okay..
Saya akan buat marathon post untuk bahan kraf yang baru ni..
Sila jangan boring ya..

Wassalam....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama