Shank Buttons Cute

Salam..

Saya rasa pelik kenapa butang shank yang saya jual ni hanya dibeli oleh beberapa orang sahaja?
Tak comel ke butang tu?

Sedang duk pelik selama beberapa bulan, tetibe Cik Abang tanya soalan cepu emas.
"Tak masukkan butang dalam website?"
"Masuk," jawab saya dengan comel.
"Takde pun," katanya lagi.

Saya pun check la satu2, dan tengok semua butang ada je..

Cik Abang cakap, "butang ni takde," seraya menunjukkan deretan butang shank..

Laaaaaa...
Lupa pulak nak masukkan butang shank ni..
Patot la tak ramai pembeli..
Kikiki (malu sendiri saya..)

Beberapa hari lepas akhirnya saya luangkan masa amik gambar baru butang2 tu dengan background hitam; dan masukkan kat dalam website.















Semua shank buttons ni available kat http://shop.asmafeltbox.com
Kalo nak beli, bole terus checkout kat website tu ya..
Setiap hari saya pos barang kecuali Sabtu dan Ahad.
Sabtu Ahad tu saya nak relax2 dan dating..
Bagi la can..

Wassalam..

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama