Pixel Craft Idea (and for Sale)

Salam...

Hai, dah try buat pixel craft dari video semalam?
Bagaimana hasilnya?
Jangan lupa kongsikan tau..

Harini saya nak share beberapa pixel craft yang saya buat time rehat-rehat haritu..
Korang yang follow facebook saya pasti dah tengok kan...


Pixel beads berbentuk Gameboy

Saya berkesempatan main gameboy ni zaman sekolah dulu..
Syok juga, cuma kena beli slot game nya..
Game yang saya suka time tu satu game Mickey Mouse jalan-jalan cari kunci..
Addicted betul..

Gameboy ni saya buat 6 warna yang kiyut!


Pixel Pokeball

Gotta Catch'em All!
Huhu..
Saya tak layan sangat kartun Pokemon, tapi saya layan sangat game dia..
Korang tau kan game dia..
Jalan-jalan dari satu bandar ke banda yang lain, cari pokemon dan lawan dgn pokemon lain.
Pastu ada beberapa task yang perlu diselesaikan sebelom boleh masuk ke banda sebelah..
Addicted sangat sampai sepanjang malam sampai Subuh duk main..
Memang teruk sangat time tu sampai tak ingat nak makan minum..

JAngan contohi perangai saya ni tau..
Huhuhu...



Pixel Panda

Mula-mula buat warna hitam je..
Pastu try-try dengan warna lain..
Kiyut juga kan..

Yang warna tekois tu saja je iron sampai melting abes..
Sampai tak nampak lubang..
Cantek juga hasilnya kan..

Kalo korang nak yg melting abes ni, sila request ya..
Kalo tak saya buat yg biasa tu..
Yg ada lubang


Pixel Instagram..

Ok tak..
Warnanya macma tak begitu betul kan..
Huhuhuhu...
Tapi macam senang je nak buat logo ni..

Pixel ni kini bole didapati kat website asma-felt-box kat kategori handmade.

Kat situ korang boleh pilih kaler dan juga penambahan kalo nak, untuk dijadikan keychain atau hp straps atau brooch atau fridge magnet atau hair clips.

Pixel ni semua ready made. 
Atau mungkin amik masa 1-2 hari utk disiapkan kalo nak beli bulk..
Saya tak buka custom made ya; sebab fokus saya ialah felt craft order.
Pixel ni kira macma side order la..
Huhuhu..

Jangan lupa dapatkannya di website.

Kalo rasa nak buat sendiri bole dapatkan bahan-bahannya kat bawah ni:


Wassalam







Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama